søndag den 30. oktober 2011

Dagen der er gået......

Hej babes!
Jeg har virkelig glædet mig til at jeg skulle hjem, så jeg kunne skrive i min blog!
Men i dag har jeg som sagt været til fødselsdag. Det var rigtig hyggeligt, og jeg fik grint en masse :-)
Nu skal jeg til at lave lidt lektier -.-' OM JEG GIDER DET NEJ TAK! :-(
Men senere skal jeg hygge mere med mine forældre og se en go' film på TV2 :-)
Skal snart spise, wuhuuuu. Jeg æææælsker mad :-D
Idag har jeg også lært at tilgive. Jeg har været uvenner med en veninde, men nu er vi heldigvis veninder igen, fordi jeg tilgav hende. Det er jeg rigtig glad for jeg gjorde for jeg har savnet hende meget! Så det her indlæg, går til søde Emilie Kølvig :-) Håber ikke vi bliver mer uvenner, og får en god tid, med gode minder! Love you Emilie*-:

Det var alt for idag, jeg kommer måske med et indlæg mere senere. Forsat god aften, møzzzz <3

1 kommentar: