lørdag den 29. oktober 2011

Arg!!! Drenge -.-

Hej alle læsere/piger, vi kender vel alle det der med at vi ikke helt ved hvad vi skal gøre for at få' en dreng til at ku' lide os. Her vil jeg komme nogle af mine ideér! Enjoy girls <3

Her er 3 ting, så du måske kan finde ud af om han er interesseret i dig:
- Hold øje med hans øjne, for hvis en dreng kan lide dig, så kigger han meget på dig!
- Et godt tegn på, at en dreng kan lide dig, er at han er meget genert over for dig. 
- Et sikkert tegn på, at en fyr kan lide dig, er hvis han kigger meget på dig, og henvender sig til dig for at komme i kontakt med dig. 



Hvad gør drenge, når de vil score?
Jeg har fundet 4 drenge, der har svaret på det. Og siger deres mening!
 
Mikkel
Hvis jeg gerne vil score en pige, så skruer jeg charmen på. Jeg tror, det er det, der bedst virker. 
Simon- Jeg giver hende komplimenter og får hende til at føle sig speciel. Ros er altid en sikker vinder. Og så viser jeg generelt bare interesse for hende og hendes veninder. 
Jonas - Jeg vil prøve at snakke en hel del med hende, og selvfølgelig få øjenkontakt og smile til hende. Og så vil jeg selvfølgelig forsøge at lave en aftale med hende.
 Rasmus- Det kræver selvtillid, men også at man er sød over for pigen og giver hende komplimenter og blomster. 
Hvad falder fyre for?

Thomas- Det er svært at sige. Et sødt smil og et glimt i øjet. Hvis en pige er nede på jorden, men stadig godt ved hvad hun er "værd", så er jeg på. Man skal kunne have hende alene uden at der skal være det store show osv. Selvsikkerhed er godt. ¨
Eskil
- Jeg falder først og fremmest for udseendet, men pigens personlighed er også meget vigtig. Desuden må hun gerne have nogle flotte øjne. Det falder jeg altså lidt for
!
Nicklas
- Det er nok hendes øjne og smil, jeg falder mest for. 
Rasmus
- Hun skal være speciel – altså hun skal skille sig ud og være anderledes. Hun skal ikke ligne alle de andre piger, hun skal være helt sig selv og være på sin egen måde.


Min mening!
- Jeg synes helt bestemt du skal være dig selvom når du skal være sammen med ham den søde!
Hvis i skal være sammen,så sæt en god film på. Måske en gyser, så han kan passe på dig?
Husk du skal ikke være for alvorlig, men ha' det sjovt med ham. Dril ham, fortæl en joke og bare grin..

Jeg håber du blev klogere på det her indlæg :-)
Forsat go' aften smukke tøser, møzzzzzzz <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar