søndag den 30. oktober 2011

Godmorgen.

Godmorgen babes!
Har i husket at sætte uret en time tilbage? Men husk lige at gør det ihvertfald :-)
Det er jo snart jul, og der kommer sikkert også sne.. Jeg glæder mig virkelig meget til December måned, fordi de er så hyggeligt. Glæder mig bestemt til juleaften, for så ser man sin familie, spiser go' mad,  får sunget nogle jule sange og får nogle fede gaver! Jeg har allerede en anelse om hvad jeg ønsker mig. En masse tøj, nogle sko - gerne Vans, også nogle sko med en høj hæl på, massere makeup - Gosh, kan anbefale mærket, for det er vildt godt og et foto kursus! Det kunne være så fedt, så kunne man møde nye mennesker, lærer at tage skide gode billeder osv, kan klart anbefale det!
Senere: 
-Jeg vil tage nogle billeder af mit outfit, så kan i gi' jeres mening til det, det kunne være nice! :-)
-Jeg vil fortælle lidt om dagen der er gået, hvis jeg får tid. For der skal jo desværre også være plads til lektierne :-(
- Måske give gode råd om hvordan dit hår og makeup kan være til forskellige selskaber.

Møzzzzzzzz  :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar